Uzdevums: Papildināt skolotājas doto kompozīcijas attēlu un ietonēt četrus laukumus. (Šis darbs turpmāk tiek izmantots kā špikeris.)

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 6.-7. klase (kā paraugi izmantoti 7-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 1 mācību stunda

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi.


Gandrīz 6 minūtes garajā video prezentācijā apkopoju būtiskāko informāciju par kompozīciju un par krāsošanu ar zīmuļiem, jo attālinātās mācīšanās laikā, kad skolēns zīmē patstāvīgo darbu neklātienē, skolotājam nav iespējams katram individuāli aizrādīt par kļūdām, kā arī ieteikt, kā būtu labāk.

Uzklikšķinot uz attēla, iespēja noskatīties video.


Ieskats latviešu mākslas vēsturē

02.05.2021.

1. lappusē - J.K.Broce; J.St.Roze; K.Hūns; J.Feders

2. lappusē - J.Rozentāls; J.Valters; V.Purvītis; J.Jaunsudrabiņš

3. lappusē - J.Madernieks; A.Cīrulis; K.Zāle; Ģ.Eliass

4. lappusē -  Baltars; Kubisms; G.Klucis

5. lappusē - Latvijas PSR laikā

 


 Uzdevums: Izvēlēties viena mākslinieka gleznu un analizēt to, atbildot uz dotajiem jautājumiem.

 Vecums: 8.-12. klase

 Darba ilgums: 1 mācību stunda

 Nepieciešamie resursi: pieeja internetam; vēlama Microsoft Word programma.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko


 

 


IepriekšējaisNākošais
Jūlijs 
POTCPtSSv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Jaunais vienmēr ir interesanti. Vairāk vai mazāk, bet interesanti tāpat.