Uzdevums: Uzzīmēt kluso dabu un iekrāsot/ietonēt to jebkādā tehnikā.

 

 Klusās dabas kompozīcija un skolēnu darbi:

 

 

 Vecums: 4.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 - 4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi (pēc izvēles), klusās dabas uzstādījums (audums, trauks, rotaļlieta, mākslīgais augs podiņā).


 Uzdevums: Uzzīmēt kluso dabu. Ja vēlas, var izmantot jebkura mākslinieka klusās dabas kopiju. Laukumus ieklāt ar dažāda veida līnijām.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 9.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A5 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melna flomāsterveida pildspalva (var būt dažāda biezuma).


 Uzdevums: Uzzīmēt Pablo Pikaso klusās dabas kopiju. Laukumus ieklāt ar dažāda veida līnijām.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8.-10. klase (kā paraugi izmantoti 9-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A5 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melna flomāsterveida pildspalva.


Gludeklis trīs dažādos stāvokļos (mājas darbs)

23.09.2021.

 Uzdevums: Uzzīmēt gludekli trīs dažādos stāvokļos. Vienu gludekļa zīmējumu izēnot. Darbam klāt pievienot gludekļa fotogrāfiju.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 9.-12. klase (kā paraugi izmantoti 9-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 lapa (papīra lapu lielums un skaits pēc nepieciešamības), parastais zīmulis, dzēšgumija.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko


 

 


IepriekšējaisNākošais
Jūlijs 
POTCPtSSv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Jaunais vienmēr ir interesanti. Vairāk vai mazāk, bet interesanti tāpat.