Atrastie raksti (221) pēc vārda VIZUĀLĀ MĀKSLA

 Uzdevums: Jebkādā tehnikā un jebkādā stilā paust savu redzējumu par mākslīgo intelektu.

 

 Skolēnu darbi:

 

 

 

 

Mākslīgais intelekts mūsu ikdienā”

 

Mūsdienās daudzi cilvēki baidās no mākslīgā intelekta un tā straujās attīstības, bet es domāju, ka mākslīgais intelekts ir mūsu kompanjons un palīgs.

 

Manā darbā dzeltenais cilvēciņš attēlo mūs - cilvēkus, savukārt zilais cilvēciņš ir mākslīgais intelekts.

 

Zīmējumā atainoju, kā mākslīgais intelekts palīdz dažādās jomās - auto vadīšanā, matemātisku atrisinājumu meklēšanā, ēdienu pagatavošanā, mājas tīrīšanā (i-robots), atbilžu meklēšanā uz visdažādākajiem jautājumiem (manā darbā parādīts, kā, izmantojot mākslīgo intelektu, mēs varam nofotografēt kādu augu vai dzīvnieku, lai uzzinātu, kas tas ir). Jūtoties vientuļi vai garlaikoti, mēs pat varam veidot sarunas ar mākslīgo intelektu (atceroties par drošību internetā un neizpaužot neko personisku). Savā zīmējumā iekļāvu arī mākslīgo intelektu - dakteri, par ko vēl līdz šim nav dzirdēts, bet domāju, ka nākotnē, lai samazinātu rindas pie dakteriem, mēs to varētu sagaidīt.

 

 

“Radošuma beigas”

 

Varavīksne simbolizē kreativitāti, ko zaudē daži mākslinieki mākslīgā intelekta dēļ. Mūsdienās cilvēki pārāk daudz paļaujas uz mākslīgo intelektu. Mēs pazudīsim dzīvē, ja nepaļausimies uz sevi. To simbolizē jautājuma zīme uz meitenes sejas.

 

 

 

“Mākslīgais intelekts –

cilvēka būtības zaglis”

 

Katru dienu sociālajos tīklos redzu arvien vairāk mākslas darbus, ko radījis mākslīgais intelekts. Vai tas tiešām ir tas, ko mēs vēlamies? Tehnoloģijām attīstoties, tās nevis atvieglo cilvēka dzīvi, bet apgrūtina. Man rodas bažas, ka nākotnē cilvēkiem vairs nebūs nepieciešams radošums, jo to būs aizstājis mākslīgais intelekts.

 

“Mākslīgais intelekts un tā nezināmā

nākotnes ietekme uz pasauli”

 

“Mākslīgais intelekts un māksla”

 

Zīmēšana ar dvēseli ir kaut kas tāds, ko nekad nevarēs izdarīt mašīna.

 

 

 

“Kam vajadzēs tevi, ja ir mākslīgais intelekts?”

 

Tu un tavas problēmas nevienam nav vajadzīgas, ja ir mākslīgais intelekts, kas darbu paveiks daudz ātrāk un labāk.

“Mākslīgais intelekts pārņem viņas dzīvi

soli pa solim”

 

 

Atpakaļ uz aizsākumiem”

 

 Vecums: 9.- 12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās un 11-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: pēc izvēles


 Uzdevums: No papīra piramīdas un kuba, kas izrotāti ar krāsainiem zīmējumiem, izgatavo mājiņu.

 

 Vecums: 9.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 4-5 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: divas A4 formāta papīra lapas, lineāls, cirkulis, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šķēres, līmes zīmulis, melna flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi.


 Uzdevums: Uzzīmēt kluso dabu un iekrāsot/ietonēt to jebkādā tehnikā.

 

 Klusās dabas kompozīcija un skolēnu darbi:

 

 

 Vecums: 4.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 - 4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi (pēc izvēles), klusās dabas uzstādījums (audums, trauks, rotaļlieta, mākslīgais augs podiņā).


 Uzdevums: Ievērojot proporcijas, uzkonstruēt konusu un to ietonēt.

 

 Skolēna darbs:

 Vecums: 10.-12. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, ģeometrisks objekts, galda lampa.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Bērni veido interesantāku un pilnvērtīgāku pieaugušo dzīvi.


lasītākās tēmas

pēdējā mēneša laikā