Apdrošinātāju nekorektā rīcība

Meitai no 5. līdz 12. aprīlim bija paredzēts lidojums uz Skotiju. Sakarā ar pandēmiju, lidojums tika atcelts, bet aviokompānija vēl līdz šodienai nebija sniegusi atbildi, vai par lidojumu samaksātā summa tiks atgriezta.

Tā kā meitai bija iegādāta ceļojuma apdrošināšanas polise, piezvanīju apdrošinātājai, lai apvaicātos, vai apdrošināšanas kompānija segtu šos izdevumus gadījumā, ja aviokompānija neatgriezīs naudu. Apdrošinātāja atbildēja, ka dēļ koronavīrusa globālās pandēmijas no 12. marta ceļojuma apdrošināšanas segums nav spēkā saistībā ar medicīnisko izdevumu vai kādu citu zaudējumu segšanu. Teicu, ka tādā gadījumā viņiem būtu jāatgriež mana samaksātā summa par šo apdrošināšanas polisi, jo pakalpojums nav noticis sakarā ar to, ka slēgtas robežas un lidojumi atcelti. Man atteica, ka ceļojuma apdrošināšanas līgumu vajadzēja anulēt pirms lidojuma datuma. Tagad esot par vēlu. Kā es to varēju zināt?

Vai tiešām apdrošināšanas kompānijai bija grūti klientiem izsūtīt vēstuli, kurā paziņotu, ka pirms atceltajiem ceļojumiem iespējams apdrošināšanas polisi anulēt, atgūstot atpakaļ samaksāto naudu. Citādi tagad sanāk, ka esmu samaksājusi par nenotikušu pakalpojumu.

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko