9. Arkadia

Spēlētāju skaits: 2 - 4

Spēlētāju vecums: 10+

Spēles gaitā spēlētāji Arkādijas teritorijā veido pilsētu, būvējot dažādas sadzīvei nepieciešamas ēkas un galveno celtni – pili. Par ēkas uzcelšanu spēlētāji saņem atalgojumu – zīmogus. Brīdī, kad kāda ēka tiek pabeigta, pils celtniecība turpinās. Spēles gaitā spēlētājs savus zīmogus var pārvērst zeltā. Spēlētājs, kuram spēles beigās ir visvairāk zelta, spēli uzvar.

 


10. King Arthur

Spēlētāju skaits: 2 - 5

Spēlētāju vecums: 8+

Spēlēts tiek ar trīs dažāda veida kartiņām: jātnieku, ienaidnieku un piedzīvojumu. Spēles noslēgumā spēlētājs saskaita spēles gaitā iegūto piedzīvojumu un ienaidnieku kartiņu summu. Jātnieku kartiņas punktus nesniedz. Uzvar spēlētājs, kuram visvairāk punktu.

 


11. Katanas ieceļotāji

Spēlētāju skaits: 3 - 4

Spēlētāju vecums: 10+

 

3 atsevišķi nopērkami spēles papildinājumi:

“Jūrasbraucēji”

“Pilsētas un bruņinieki”

“Tirgoņi un barbari”

Vispirms saliek spēles laukumu, kas sastāv no sešstūrainām figūrām, kuras kopā apvienojot, iegūst sauszemi un jūru ap to. Sauszeme sastāv no 5 dažādu veidu apvidiem, kuros pieejami atšķirīgi izejmateriāli: labība (no tīruma), māls (no mālzemes), rūda (no kalna), koks (no meža) un vilna (no ganībām). Spēles gaitā spēlētāji iegūst vērtīgos izejmateriālus, lai varētu ar tiem tirgoties un par tiem uzbūvēt ceļus, ciematus un pilsētas. Izejmateriālu ieguve ir atkarīga no tā, kur katrs dalībnieks ir pamanījies uzbūvēt savus ciematus, un tā, kādu skaitli uzmet ar diviem metamajiem kauliņiem. Spēlētājs, kurš pirmais sakrājis desmit uzvaras punktus, ir spēles uzvarētājs. Punkti tiek doti par uzbūvētajiem ciematiem, pilsētām un īpašiem nopelniem. 

 

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko