Logotipa atvasinājumi

Izveidoju mājas lapas logotipam dažus atvasinājumus. Ko tas nozīmē? Lielisks paraugs ir google, kam logotips mainās gandrīz katru dienu, informējot par svarīgākajiem svētkiem vai pasākumiem. Es savējam pievienoju nelielu elementu, konkrētāk – zirnītim “cepurīti”, - kas gandrīz neizmaina logotipa izskatu, bet sniedz ieskatu par esošo gadalaiku vai arī svētkiem. Pašlaik tas ir idejas līmenī, bet domāju, kā drīzumā pamainīšu arī reāli.

Logotipa atvasinājuma varianti (vasara; Latvijas svētki; ziema).

 

Pilnais logotipa atvasinājums.

 

 

Personas dati

Pirms dažām dienām, 25. maijā, visā Eiropas Savienībā stājās spēkā Vispārīgā datu aizsardzības regula. Varbūt beidzot uz mobilo telefonu vairs nenāks reklāmu īsziņas, no kurām gadiem ilgi nespēju tikt vaļā, atzīmējot pat kā surogātpastu. Piemēram, Somijas apavi mani nomoka jau vairāk kā 15 gadus, kaut vismaz 10 gadus šajā veikalā neiepērkos; XS Rotaļlietas informē par jaunumiem, lai gan manējie no bērnības vecumposma sen jau izauguši; atlika vienu reizi nopirkt Dormeo matraci, lai pēc tam ik reizi ceturksnī saņemtu zvanu ar īpašo piedāvājumu. Vēl – picas, audumi, citi apavu veikali u.tml. Pie tam lielākā reklāmu daļa tika saņemta vienā dienā. Tā vien šķita, ka šos uzņēmumus apkalpoja viena un tā pati reklāmu izsūtīšanas aģentūra.

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko